C&E BFF BLOG SWE

Alla inlägg under mars 2013

YOO

Av Mange Emilia - 30 mars 2013 23:36




Hej! idag var vi ute med Lollo och Millan, sen gick vi hem till Mange och åt godis och drack påskmust, och sen spelade bikerace   GÖÖÖÖÖÖÖÖTT! Nu är vi hos Emilia och chillar.

WHIHOOOOOOOO

   

 

Soft · Ute

HEJ

Av Mange Emilia - 29 mars 2013 21:23

hejhej, har inte skrivit på ett tag. förlåt   men idag ha rjag varit med Nessa, de va kuuuul! imorgon får vi massa gäster, typ alla min syskon och deras, ah ^^ j

jaaaa, men ni får ha det bra! 

 

//EMILIA

 

Av Mange Emilia - 27 mars 2013 20:00

Tjena!!!!!!!!!!!!!!


Tråkig äckel dag i skolan idag jaoow;( 

Fast nu är de chill, just nu sitter jag med Sacken och skypa;)

Måste plugga snart har ett äckel engelska prov, som är säkert as långt ;( elr vad fan vet jag?;P

Fast de är ju i för sig snart påsklov, blir nog rätt chill ändå:D   

Ska nog mest jobba typ, hos farfar och farmor ska nog kör ko skit, och sen pyssla med våran hjullastare:D

Har beställt massa lampor och dioder så de är lite pill med de fan;)

Sen ska jag åka med min pappa på bil Elmia, blir fett nice, fast har varit där typ varje år så haha, men ändå ska jag nog köpa lite saker t.ex en PA-FÖRSTÄKARE och sen dioder när de dunkar så blinkar de, måste köpa de för jag ska ha en "fest" elr hur man ska säga;)

Nästa år blir de äntligen att jag får åka med min bro upp i sin S60, tror han ska va med och visa typ ellr hur man ska säga:)    HADEGÖTTHEJ!!;)<3 - Mange;)<3



Av Mange Emilia - 20 mars 2013 21:04

Som Mange skrev, jag fyller år idag! :D Tack för inlägget Broo<3
När jag kom hem från skolan hade mamma gjort en jättegod tårta! Sen öppnade jag lite paket. Jag fick Girlfriend, svarta converse, presentkort, och lite annat :) tack för alla grattulationer! (stav?) hahaah ah, men sen så åt jag, mamma,pappa och Nessa på donken!
Ja, men ha de gött! Puss!;*

Av Mange Emilia - 20 mars 2013 20:51

Hejsan hoppsan!!:*

  

Idag fyller Ia år , hoppas du har haft en fet dag!! Om jag skulle vara dig hade jag bara vräckt mig i tårta och verkligen firat haha;)♥ Typiskt skulle ju jag bli SJUK jävla fitt feber och shit... de kan dra åt helvete:* 

Iaf Grattis bästis älskar dig Sis!!:*♥






                                                                 - Mange:*♥

'

Av Mange Emilia - 17 mars 2013 12:13

Hajens ;D

Denna veckan har varit fett nice, de började med på fredan efter skolan.

Jag och Jakob gick till han,han packade och jag spelade bike race på han konsitga mobil;)

Just nu är min mobil på lagning för den går inte och starta jävla mobil kukar!!!

Sen så gick vi iaf till Coop och köpte Några Monster och sen några burn.;D

Efter de så stack vi hem och gick och la oss vid 4 typ, sen kl åtta på morgonen gick vi upp och åt frukost sen cyklade vi till OHS där min farfar och farmor bor.

Jakob var rätt trött,såg så ut iaf haha, efter vi var framme så visade jag massa maskiner och sånt vi har!! ;D

Jakob var livrädd för våra kor haha, sen så skulle vi ploga snö med "min" hjulllastare, men den gick inte i sta.

Så jag stängde av huvudströmbrytan och satte på motorvärman;) 

Efter att klockan var 3 så började jag köra, jag körde och han åkte med!! 

Och han tyckte verkligen att jag var proffs på att köra, och de vet jag ju redan sa jag ju :(<3  Hadegöttheey ;) 

                              - Mange;))<3

 

Av Mange Emilia - 9 mars 2013 17:11

  Heeej! Kolla gärna Moas blogg   moa-t.bloggplatsen.se

Av Mange Emilia - 9 mars 2013 17:09

Hej! Jag vet att det är asdålig uppdatering här på bloggen, men jag har en annan blogg också. -> bestbeliebers.blogg.se

Förlåt, men jag/vi ska försöka blogga mer.   

 

//Emilia

Heey


YOO! Vi är två kompisar som heter Emilia och Mange. Denna bloggen handlar om allt möjligt. Foto, vardag, Justin Bieber och massa annat som vi gör! Hoppas du gillar bloggen och fortsätter läsa den ;)

Fråga oss ;)

0 besvarade frågor

Christoffer (Mange)

 

Emilia (ipi,ia)

 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards