C&E BFF BLOG SWE

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mange Emilia - 31 augusti 2012 19:24

Vi ska kolla på The Blob Med Nessa och Ebba ikväll!     

 

// Mange och Ia

Av Mange Emilia - 29 augusti 2012 21:05

Idag har jag och Mange varit med Jakob och Ebba   

Vi hade jättekul! Vi lekte med Jakob's hund Baloo    

Och åkte kickbike med. Fast Jakob cyklade. 

 

Haha xd

//iPi


Av Mange Emilia - 28 augusti 2012 21:00

Heej!:D

Nu är jag hemma från Jakob det var verkligen roligt, vi kastade äpplen och Jakobs hund som heter (baloo) ,  Och är typ gangska kåt ahaha... :D!!

Men iaf baloo hämtade äpplena som vi kastade iväg så gömmde vi oss :DD skit roligt!!, Sen efter vi hade lekt med baloo så  stack jag hem :DD

Och nu sitter jag vid datorn och skriver med Nessa och Ebbaa :D 

   

Hade gött Heeejj // MANGE   




Av Mange Emilia - 28 augusti 2012 15:32

Heej!!! :D

Nu efter skolan är jag och Jakob och vi spelar fifa12 på ps3 och dunkar basss :D

Snart ska vi gå och träna, ändå roligare :D

Detta är första gången jag gör ett inlägg på en blogg så ni vet så är jag inte proffs på detta än :D

Jag och IA ska starta en typ en grupp som vi kommer ha på kvällarna så man kan åka kickbike Och ha skojjj!!! :D


Detta är då mina basar = 

/Mange   

Av Mange Emilia - 27 augusti 2012 18:30

Nu ska jag och Ia ta kickbikarna till Coop !   

ia lånar Ebbas kickbike        

Tidigare månad - Senare månad

Heey


YOO! Vi är två kompisar som heter Emilia och Mange. Denna bloggen handlar om allt möjligt. Foto, vardag, Justin Bieber och massa annat som vi gör! Hoppas du gillar bloggen och fortsätter läsa den ;)

Fråga oss ;)

0 besvarade frågor

Christoffer (Mange)

 

Emilia (ipi,ia)

 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards