C&E BFF BLOG SWE

Alla inlägg under februari 2013

Av Mange Emilia - 20 februari 2013 19:42

Hej! Idag har det varit skola som vanligt. Fast vi har studiedag på fredag  Så det blir ju sista dan i morgon, sen får vi helg! Mange mår väldigt dåligt, så han kanske inte uppdaterar. Men jag och några kompis ska försöka få honom på bättre humör. Kommer nog mer uppdatering i morgon eller på fredag. Haha, vi är inte bäst på att blogga   

 

//Emilia:*

Av Mange Emilia - 16 februari 2013 21:03

 

//Mange och IA ;)<3<3

Av Mange Emilia - 16 februari 2013 20:33

Hejsan;)<3


Har kommit hem från farmor å farfar nu.

Jag gjorde inte så himla mkt där, plogade mest snö    Haha de var fett nice :)) XD

Men snart är de skola    fast det är alltid kul att få träffa sina fula vänner (hahaha)    

Och nu ska jag skypa me Nessa whoho :)<3

 

 

                // Mangoliat;)<3

Av Mange Emilia - 16 februari 2013 19:42

   

Av Mange Emilia - 14 februari 2013 18:09

Glad alla hjärtans dag!   Idag fick jag hem en lapp på posten där det stod att jag kunde hämta biljetterna på ICA från biljett24! Blev sjukt glad. Tror att vi ska hämta dom imorn. Just nu lyssnar jag lite på musik. Mange är hos sin farfar, vet inte riktigt när han kommer hem. Snart hoppas jag  

Men de var nog allt tror jag! 

 


Av Mange Emilia - 13 februari 2013 22:30

Som ni ser så har vi en ny header. Den är inte snygg, jag vet. Men vi kände att vi behövde ändra lite. Så fort vi har tagit lite nya bilder så kommer det nog en finare header/design   

Men den här veckan har vi sportlov, och Mange är ute plogar ganska mycket, och jag är nästan aldrig hemma heller. Men jag ska försöka få med Mange ut. 

Imorgon är det ju alla hjärtans dag med!   Aww, tänker på Mange och Nessa. Dom är så söta tillsammans. 

Men ni får ha det bra. 

Puussss ;* 

//ia

Soft · Ute
Av Mange Emilia - 10 februari 2013 01:34

Hey! idag, eller inatr har jag skypat med några finländare;*(dom kan svenska) faktist asschysta, vi skypade kanske till halv 2. Fast för dom var den halv 3^^<3
/emilia

Av Mange Emilia - 9 februari 2013 15:43

Heeeejjjjjj!!!:DD XD


Igår var jag hos Nessa och kollade på några filmer!!!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sen skulle ia och Nessa sova över så vi gick och mötte henne så gick jag hem och tråkade och dom gick te Nessa och sov äävvveeerrrrr :*<3



Hade gööötttt hyjjjjjjjjjjjj!! :)))) XDDD XDD  JAG VET fint inlägg eller hur ? ;))) XDD


                                                 

                                              ///// Mangoliat :))<3<3

Heey


YOO! Vi är två kompisar som heter Emilia och Mange. Denna bloggen handlar om allt möjligt. Foto, vardag, Justin Bieber och massa annat som vi gör! Hoppas du gillar bloggen och fortsätter läsa den ;)

Fråga oss ;)

0 besvarade frågor

Christoffer (Mange)

 

Emilia (ipi,ia)

 

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards